Здійснили ремонт і поліпшення орендованого об’єкта основних засобів. Строк дії договору оренди сплив, об’єкт повертають орендодавцеві з поліпшеннями. Чи треба орендарю на вартість ремонту й поліпшень нараховувати ПДВ? Який підхід податківців? Чи можна уникнути ПДВ, як під час ліквідації основних засобів?
Аналітичні статті
Рубрикатор
- Автоматизація обліку
- Адміністрування податків і зборів
- Акцизний податок
- Безготівкові розрахунки
- Бухгалтерський облік
- Бюджет
- Виправлення помилок
- Відповідальність та санкції
- Відрядження
- Єдиний податок
- Єдиний соціальний внесок
- Звітність
- Зовнішньоекономічна діяльність
- Інші податки та збори
- Консультують аудитори
- Корисна інформація
- Ліцензування
- Нерухомість та земельні відносини
- Облік платників податків
- Оплата праці та трудові відносини
- Оподаткування
- ПДВ
- Первинні документи
- Перевірки на підприємстві
- Податок на доходи фізичних осіб
- Податок на прибуток
- Приватне підприємництво
- РРО та каса
- Середня кількість працівників
- Соціальне страхування
- Соціальні пільги і гарантії, пенсійне забезпечення
- СПЕЦВИПУСКИ
- Юридичні консультації
Повертаємо орендований об’єкт із ремонтом: чи потрібно нараховувати ПДВ
Матеріали по темі
-
Аналітичні матеріали
-
Як у бухобліку відобразити ліквідацію аварійної будівлі (капітальної інвестиції)? Чи будуть ПДВшні наслідки такої операції?
-
Підприємство у зв’язку з розширенням штату вирішило перевести весь адмінперсонал (бухгалтерія, менеджери) в окреме орендоване приміщення. Виникла потреба здійснити його ремонт. Як у бухгалтерському та податковому обліку відображати вартість таких ремонтних робіт?