Вебінар на тему:

Інвентаризація в бюджетних установах

Вебінар у відкритому доступі

подготавливается видео поток
обновите страницу через пару минут

Програма вебінару

1. Процедура інвентаризації:

  • Положення про інвентаризацію: навіщо потрібне
  • Основні етапи інвентаризаційної процедури
  • Періодичність інвентаризації визначає керівник
  • Створення інвентаризаційної комісії
  • Основні завдання, права й обов’язки комісії з інвентаризації
  • Нетипові ситуації: малочисленна установа, член комісії захворів або звільнився — чи можна внести зміни до складу комісії з інвентаризації (постійно чи тимчасово).

2. Особливості інвентаризації активів і зобов’язань:

  • Основні засоби й інші необоротні активи
  • Нематеріальні активи
  • Запаси та МШП (чи інвентаризувати ті, для яких ведеться кількісний облік)
  • Готівка, залишки на рахунках, грошові документи
  • Інвентаризація розрахунків: періодичність залежно від виду
  • Чи інвентаризувати майно на позабалансових рахунках

3. Оформлення результатів інвентаризації:

  • Інвентаризаційні описи: які для яких видів активів і зобов’язань
  • Звіряльні відомості: перевірка таксування, виявлення розбіжностей
  • Дебіторка та кредиторка, строк позовної давності якої минув: як діяти
  • Протокол інвентаризаційної комісії: важливі нюанси
  • Рішення керівника про врегулювання інвентаризаційних різниць

4. Урегулювання інвентаризаційних різниць:

  • Нестачі запасів у межах природного убутку й більше
  • Пересортиця запасів: як оформлюємо та врегульовуємо
  • Лишки ОЗ, інших НМА, запасів оприбутковуємо залежно від мети використання
  • Нестачі ОЗ, інших НМА, запасів: шукаємо винних і приймаємо рішення про відшкодування
  • Списання дебіторської, депонентської та кредиторської заборгованості
  • Відображення результатів інвентаризації в регістрах бухобліку

Лектор:

Світлана ЛІСТРОВА,
експерт з оплати праці й оподаткування