-
Чи потрібно інвентаризувати передану, а також отриману в оренду нерухомість? Якщо так, як часто проводити інвентаризацію? Як відображати інвентаризацію нерухомості в оренді?...
-
Чи можна для проведення інвентаризації затвердити склад інвентаризаційної комісії з однієї особи, якщо у штаті підприємства лише один працівник — керівник?...
-
Чи має фізична особа — підприємець проводити інвентаризацію, чи лише на вимогу податківців під час їх перевірки?...
-
Щороку перед складанням річної фінансової звітності всі юрособи, а також представництва нерезидентів проводять суцільну інвентаризацію активів і зобов’язань. До вашої уваги — добірка матеріалів, що містять всю необхідну інформацію на цю тему, починаючи від організації процесу інвентаризації та закінчуючи відображенням її результатів в обліку...
-
Чи треба списувати повністю замортизований основний засіб? Чи обов’язково дооцінювати його? Чи подовжувати строк корисного використання? Який ризик, якщо строк не подовжити, але використовувати об’єкт...
-
Сьогодні ми розповіли, що таке пересортиця, як її зарахувати в бухобліку й відобразити в податковому обліку підприємства...
-
1 листопада 2019 року відбувся вебінар на тему «Зійдеться все: інвентаризація крок за кроком». До вашої уваги — відповіді на запитання, які цікавили слухачів...
-
Коли податківці можуть вимагати провести інвентаризацію? Чи обов’язково вони мають бути присутніми під час здійснення інвентаризації? Що буде за відмову від інвентаризації чи проведення її без присутності податківців?...
-
Сьогодні ми розповімо про інвентаризацію коштів на рахунках у банках...
-
Усе на підприємстві хоча б раз на рік треба інвентаризувати. Не виняток і каса підприємства. З’ясуймо, які особливості інвентаризації готівки в касі підприємства...
-
Інвентаризація основних засобів — один із найвідповідальніших етапів роботи інвентаризаційної комісії. У матеріалі ми ознайомимося із головними організаційними моментами інвентаризації основних засобів і обліком виявлених розбіжностей...
-
Якими документами оформлюють інвентаризацію нематеріальних активів? Як в обліку відобразити лишки та нестачі нематеріальних активів? Які податкові наслідки? Чи буде ПДВ під час списання нематактиву?...
-
Про особливості проведення інвентаризації незавершеного виробництва та незавершених капітальних інвестицій, відображення її результатів в обліку читайте в нашій статті...
-
Яка відповідальність передбачена законодавством за непроведення обов’язкових інвентаризацій на підприємстві? Хто й кого штрафує за таке правопорушення? Що загрожує за відмову провести інвентаризацію на вимогу контролюючих органів?...
-
Як створюють інвентаризаційну та робочі комісії, як правильно організувати процедуру інвентаризації, яких правил варто дотримуватися під час інвентаризації та як оформлюють результати інвентаризації...
-
Інвентаризація запасів є дещо складнішим процесом, аніж інвентаризація основних засобів. А все тому, що для визначення фактичної кількості запасів потрібно належним чином їх виміряти, зважити, перевірити, чи відповідають вони критеріям визнання активом тощо. І це в умовах постійного переміщення запасів зі складу. Після таких процедур результати перевірки слі...
-
Коли та в які строки проводять інвентаризацію кредиторської та дебіторської заборгованості? Який порядок її проведення та які документи оформлюють?...
-
Які правила оформлення інвентаризаційних документів? Коли складати описи, а коли акти інвентаризації? Які форми використовувати? Чи можна брати форми для бюджетників? Коли оформлювати звіряльні відомості та протокол?...
-
Бюджетні установи проводять інвентаризацію перед річною інвентаризацією, тобто станом на 1 жовтня чи 1 листопада. Розгляньмо важливі нюанси, які потрібно взяти до уваги під час здійснення інвентаризації залежно від виду активів і зобов’язань...
-
Сьогодні ми розглянули, як обліковувати виявлені під час інвентаризації надлишки основних засобів, щодо яких відсутні документи на придбання...
-
До вашої уваги — зразки оформлення інвентаризаційних описів, актів інвентаризації, звіряльних відомостей, протоколу...
-
До вашої уваги — проект Положення про порядок проведення інвентаризації, який можна взяти за основу для складання аналогічного документа на власному підприємстві...
-
Як проводити індексацію зарплати, якщо форма оплати праці змінилася з місячних посадових окладів на погодинну оплату праці?...
-
Як в обліку відобразити втрати в межах норм природного убутку та понад норми? ПДВ-наслідки від списання запасів у межах норм і понад норми природного убутку. Чи є різниці з податку на прибуток?...
-
У матеріалі розповімо про надлишки товарно-матеріальних цінностей (далі — ТМЦ). Знайти давно загублені цінності — завжди втіха, але, переводячи це в бухгалтерську площину, потрібно знати, як цю знахідку показати в обліку. Також з’ясуймо, які податкові наслідки матиме така операція...
-
Під час інвентаризації витрат майбутніх періодів здебільшого згадують про витрати, пов’язані з передплатою періодичних видань. А резерви та забезпечення асоціюються з резервом на оплату відпусток. Це справді найпоширеніші випадки. Ми деталізуємо бачення цих понять і розкриємо нюанси їх інвентаризації...