ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ РЕГУЛЯТОРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦТВА,

ЛИСТ

від 04.06.2013 р. № 4775/0/20-13

Щодо надання роз’яснень стосовно необхідності подання суб’єктом господарювання окремої заяви та документів державному адміністратору для поновлення їх розгляду, а також щодо можливого строку поновлення розгляду документів, які раніше були призупинені

Державною службою України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва розглянуто лист виконавчого комітету Полтавської міської ради від 30.04.2013 №02/02-16/2/929 щодо надання роз’яснень стосовно необхідності подання суб’єктом господарювання окремої заяви та документів державному адміністратору для поновлення їх розгляду, а також щодо можливого строку поновлення розгляду документів, які раніше були призупинені, та повідомляється наступне.

Відповідно до норм частини десятої статті 41 Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» (далі — Закон про дозвільну систему) зупинення розгляду документів, поданих для отримання документа дозвільного характеру, можливе за бажанням суб'єкта господарювання шляхом письмового повідомлення про це дозвільного органу або державного адміністратора, який протягом одного робочого дня повідомляє про це регіональний та/або місцевий дозвільний орган.

Дозвільні органи поновлюють розгляд документів після усунення обставин, що зумовили його зупинення.

Перебіг строку розгляду документів, поданих для отримання документа дозвільного характеру, зупиняється з дня зупинення розгляду таких документів. З дня поновлення такого розгляду перебіг строку розгляду документів продовжується.

Згідно з абзацом другим частини шостої зазначеної статті днем видачі документа дозвільного характеру вважається останній день строку розгляду заяви дозвільним органом, передбаченого законом.

Враховуючи викладене, чинним законодавством не передбачено надання суб’єктом господарювання окремої заяви та документів державному адміністратору, необхідних для поновлення їх розгляду, а строк видачі документів дозвільного характеру вираховується з дня одержання регіональними та місцевими дозвільними органами від державного адміністратора заяви та документів, що додаються до неї. У випадку поновлення розгляду документів суб’єкт господарювання подає державному адміністратору лише письмове повідомлення про поновлення розгляду раніше поданих документів без відповідного пакету документів.

Крім того, чинним законодавством не передбачено норми щодо строку, протягом якого суб’єкт господарювання має право поновити розгляд заяви та документів, які були раніше ним зупинені.

Разом з тим, слід зазначити, що суб’єкту господарювання для визначення строку поновлення розгляду заяви та документів, необхідних для одержання документів дозвільного характеру, необхідно враховувати норми законодавства у сфері архівування.