Такий висновок напрошується з роз’яснення, наданого в листі Нацбанку України від 30.09.2013 р. № 27-01/15268. Адже під час розрахунку відбувається конвертація інвалюти в гривню банком, після чого проходить безготівкова оплата товару. За наявності розрахункового документа, який підтверджує проведену оплату, витрачені кошти відшкодовують на підставі авансового звіту, складеного в гривні.

При цьому строки звітування під час витрачання власних коштів не встановлює ПКУ. Коментар до зазначеного листа читайте в матеріалі «Чи можна придбати матеріали з оплатою з особистої інвалютної картки».  Про особливості відшкодування витрат, понесених працівником під час придбання товарів для підприємства, — у матеріалі «Працівник витратив власні кошти на цілі підприємства: коли надавати авансовий звіт».
Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»