Новини публікуються мовою оригіналу

ГУ ДФС у м. Києві в листі від 10.06.2016 р. № 12991/10/26-15-40-04-36 роз’яснило: марки акцизного податку, що були придбані підприємством до зміни дизайну марки акцизного податку, яка відбулася 01 липня 2015 року, можуть застосовуються у виробництві алкогольних напоїв до їх повного використання лише в разі, якщо ставка акцизного податку на зазначений вид напою не змінювалася.

Так, згідно зі ст. 11 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» від 19.12.1995 р. № 481/95-ВР, у разі зміни зразка марок акцизного податку вже закуплені марки попереднього зразка застосовуються у виробництві алкогольних напоїв і тютюнових виробів до їх повного використання, а марковані такими марками алкогольні напої та тютюнові вироби знаходяться в обігу до їх повної реалізації в межах строку придатності для споживання.

Водночас п. 29 Положення про виготовлення, зберігання, продаж марок акцизного податку та маркування алкогольних напоїв і тютюнових виробів, затвердженого постановою Кабміну від 27.12.2010 р. № 1251, визначено, що марки, які не можуть бути використані через невідповідність нанесеної на них суми акцизного податку сумі, визначеній з урахуванням діючої ставки акцизного податку на дату розливу продукції, підлягають знищенню в місячний строк після зміни ставки акцизного податку відповідно до встановленого порядку.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»