Новини публікуються мовою оригіналу

Типову форму № ОЗ-З «Акт списання основних засобів», затверджену наказом Мінстатистики від 29.12.1995  р. № 352, як і типову форму № ОЗ-3 (бюджет) «Акт про списання основних засобів», затверджену спільним наказом Головного управління Держказначейства та Держкомстату від 02.12.1997 р. № 125/70, використовують для оформлення вибуття основних засобів (окрім автотранспортних засобів) при повному або частковому їх списанні.

Обидві ці форми передбачають унесення інформації щодо технічного стану та причин списання основних засобів і висновок комісії щодо їх списання.

Водночас для відображення господарських операцій підприємства можуть використовувати як відповідні типові форми первинного обліку, так й інші первинні документи, що фіксують факт здійснення операцій.

Відповідні тези наводить Держстат у листі від 23.01.2015 р. № 03.4-07/23-15.

А проблема, схоже, виникла у зв’язку з пошкодженням і знищенням основних засобів у зоні АТО, коли відсутній доступ до них, а отже, неможливо вказати їх технічний стан для оформлення операцій зі списання об’єкта.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»