Міндоходів вирішив, як змусити всіх торговців заплатити за Інтернет, еквайринг та модемізацію касових апаратів. Причому зробити це потрібно досить оперативно. Точніше — до 1 грудня.

Як виявилося, кілька місяців тому на засіданні технічної комісії було прийнято рішення (протокол від 21.06.2013 р. № 22) про вилучення з 01.10.2013 р. із Держреєстру РРО, які не забезпечують передачу контрольно-звітної інформації до органів Міндоходів відповідно до вимог, затверджених наказом Мінфіну України «Про затвердження Вимог щодо створення контрольної стрічки в електронній формі у реєстраторах розрахункових операцій та модемів для передачі даних та Порядку передачі електронних копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків реєстраторів розрахункових операцій дротовими або бездротовими каналами зв’язку до органів державної податкової служби» від 08.10.2012 р. № 1057.

Нагадаємо: технічна комісія — дорадчий орган, до компетенції якого належить попередній розгляд документів та опрацювання проектів рішень як про включення, так і про виключення касових апаратів із Держреєстру РРО (п. 2 Положення про технічну комісію, затвердженого наказом ДПАУ від 17.04.2007 р. № 236).

Тепер, керуючись «полегшеним» Держреєстром РРО, Податкові скасовуватимуть реєстрацію касових апаратів, що з нього випали. Всі, хто має на руках тепер уже «застарілі» касові апарати, до 01.11.2013 р. отримають від податківців відповідні повідомлення, де їм запропонують «забезпечити скасування реєстрації РРО в термін до 01.12.2013 р.».

Міндоходів традиційно привертає увагу, що застосування штрафних санкцій за неподання до органів Міндоходів контрольно-звітної інформації РРО згідно з вимогами чинного законодавства настає з 1 січня 2014 року.

Але ані слова не говорить про те, що використання РРО зі скасованою реєстрацію — це все одно, що не використовувати РРО взагалі. За що загрожує значна санкція.

Лист Міндоходів від 07.10.2013 р. № 20223/7/99-99-22-01-03-17/1216

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»