Новини публікуються мовою оригіналу
Мінсоцполітики в листі від 06.03.2015 р. № 141/18/99-15 розглянуло питання щодо оплати праці працівника під час відрядження.
Так, за час перебування працівника у відрядженні згідно з наказом керівника підприємства йому мають здійснити виплати, передбачені ст. 121 Кодексу законів про працю України (далі — КЗпП).
Відповідно до ст. 121 КЗпП, працівникам, які направляються у службове відрядження, оплата праці за виконану роботу здійснюється відповідно до умов, визначених трудовим або колективним договором, і розмір такої оплати праці не може бути нижчим від середнього заробітку, що зберігається за такими працівниками на всі робочі дні у відрядженні за графіком, установленим за місцем постійної роботи. Тобто
Водночас Мінсоцполітики нагадує: відповідно до ст. 265 КЗпП, особи, винні в порушенні законодавства про працю, несуть відповідальність згідно з чинним законодавством.