Відмова споживачу в можливості розрахуватися за товари чи послуги електронними засобами платежу обійдеться продавцю у 8500 грн штрафу. Тобто вже з 17.10.2013 р. споживачі можуть звертатися зі скаргами на торговців до Державної інспекції України з питань захисту прав споживачів. Після чого має бути перевірка й уже на її підставі складено акт про порушення (п. 4 Положення про порядок накладення та стягнення штрафів за порушення законодавства про захист прав споживачів, затвердженого постановою КМУ від 17.08.2002 р. № 1177).

Нагадаємо: представники Міндоходів за незабезпечення можливості розрахуватися карткою мають право застосувати до підприємств чи підприємця адмінштраф у розмірі від 100 до 200 НМДГ (1700–3400 грн), за аналогічні дії, учинені особою, яку протягом року вже піддавали адмінстягненню за згаданою статтею, санкція збільшується від 500 до 1000 НМДГ (8500–17000 грн) (ст. 16315 КпАП).

Свого часу ми повідомляли про появу проекту постанови КМУ та про те, що її прийнято.

Також читайте:  Платіжний термінал під час розрахунків: для чого й коли він потрібен.

 Постанова КМУ «Про внесення зміни до пункту 2 Положення про порядок накладення та стягнення штрафів за порушення законодавства про захист прав споживачів» від 02.10.2013 р. № 727.

Набрала чинності 17.10.2013 р.
Опублікована в газеті «Урядовий кур'єр» за 17.10.2013 р. № 190

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»