Відмова споживачу в можливості розрахуватися за товари чи послуги електронними засобами платежу обійдеться продавцю в 8500 грн штрафу. До введення такого штрафу доклало зусиль Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, із подачі якого КМУ вніс зміни до Положення про порядок накладення та стягнення штрафів за порушення законодавства про захист прав споживачів, затвердженого постановою КМУ від 17.08.2002 р. № 1177.

Тобто тепер споживачі можуть звертатися зі скаргами на торговців до Державної інспекції України з питань захисту прав споживачів.

Водночас контролювати забезпечення можливості розрахунків за товари (послуги) з використанням електронних платіжних засобів можуть органи доходів і зборів. Представники Міндоходів мають право застосувати до підприємств чи підприємця адмінштраф у розмірі від 100 до 200 НМДГ (1700–3400 грн), за аналогічні дії, учинені особою, яку протягом року вже піддавали адмінстягненню за згаданою статтею, санкція збільшується від 500 до 1000 НМДГ (8500–17000 грн) (ст. 16315 КпАП).

Нагадаємо: свого часу ми повідомляли про появу проекту постанови КМУ.

 

Також читайте: Платіжний термінал під час розрахунків: для чого й коли він потрібен.

 

Постанова КМУ «Про внесення зміни до пункту 2 Положення про порядок накладення та стягнення штрафів за порушення законодавства про захист прав споживачів» від 02.10.2013 р. № 727.

Набирає чинності з дня офіційного опублікування.
Станом на 15.10.2013 р. не опублікована

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»