Міндоходів наказом від 28.08.2013 р. № 417 затвердило новий Порядок реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги).

Як і його попередник, затверджений наказом ДПАУ від 01.12.2000 р. № 614, він поширюється на всіх суб'єктів господарювання, які використовують РРО (крім РРО, що застосовуються для реєстрації операцій із купівлі-продажу інвалюти).

Відтепер для реєстрації РРО до органів доходів і зборів потрібно буде подати такий пакет документів:

- реєстраційну заяву;

- копію документа, що підтверджує право власності й користування РРО;

- копію документа на право власності або іншого документа, що дає право на розміщення господарської одиниці (пункту продажів), на якій використовуватиметься РРО;

- копію договору з ЦСО про техобслуговування та ремонт РРО.

Разом із тим до заяви слід додати відскановані копії наведених вище документів.

Наказ Міністерства доходів і зборів України «Про затвердження нормативно-правових актів щодо застосування реєстраторів розрахункових операцій та книг обліку розрахункових операцій» від 28.08.2013 р. № 417.

Набирає чинності з дня офіційного опублікування.
Готується на публікацію в «Офіційному віснику України»  № 78 за 18.10.2013 р.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»