Міндоходів наказом від 28.08.2013 р. № 417 затвердило новий Порядок реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги).

Як і його попередник, затверджений наказом ДПАУ від 01.12.2000 р. № 614, він поширюється на всіх суб’єктів господарювання, які використовують РРО (крім РРО, що застосовуються для реєстрації операцій із купівлі-продажу інвалюти).

Вводиться поняття персоналізації РРО. Це процедура, яку проводить ЦСО та яка є обов’язковою перед уведенням РРО в експлуатацію. Персоналізація необхідна для ідентифікації РРО під час передачі електронних копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків  цифровими каналами зв’язку. Відомості про фіскальні номери РРО та суб’єктів господарювання, які їх використовують, Міндоходів зобов’язане викладати й щодекадно оновлювати на своєму офіційному сайті — http://www.minrd.gov.ua.

Наказ Міністерства доходів і зборів України «Про затвердження нормативно-правових актів щодо застосування реєстраторів розрахункових операцій та книг обліку розрахункових операцій» від 28.08.2013 р. № 417.

Набирає чинності з дня офіційного опублікування.
Готується на публікацію в «Офіційному віснику України»  № 78 за 18.10.2013 р.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»