Міндоходів наказом від 28.08.2013 р. № 417 затвердило новий Порядок реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги).

Як і його попередник, затверджений наказом ДПАУ від 01.12.2000 р. № 614, він поширюється на всіх суб’єктів господарювання, які використовують РРО (крім РРО, що застосовуються для реєстрації операцій із купівлі-продажу інвалюти).

У новому Порядку значно розширено перелік підстав для відмови в реєстрації РРО. Тепер він включає такі підстави:

— РРО вже зареєстрований;

— модель (модифікацію) РРО не включено або виключено з Державного реєстру РРО;

— РРО не відповідає сфері застосування, зазначеній у реєстраційній заяві;

— ЦСО не має права на технічне обслуговування та ремонт РРО у зв’язку з відсутністю договору з виробником (постачальником) такого РРО;

— документи подано не в повному обсязі;

в органі доходів і зборів наявні відомості про анулювання ліцензії на право здійснення відповідної господарської діяльності (!);

— відсутній документ на право власності або інший документ, що дає право на розміщення господарської одиниці, де використовуватиметься РРО;

— суб’єкта господарювання не включено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців;

— суб’єкт господарювання не перебуває на обліку в органі доходів і зборів, до якого подано документи на реєстрацію РРО;

— суб’єкт господарювання або його відокремлені підрозділи не перебувають на обліку в органі доходів і зборів за адресою господарської одиниці, де використовуватиметься РРО.

Наказ Міністерства доходів і зборів України «Про затвердження нормативно-правових актів щодо застосування реєстраторів розрахункових операцій та книг обліку розрахункових операцій» від 28.08.2013 р. № 417.

Набирає чинності з дня офіційного опублікування.
Готується на публікацію в «Офіційному віснику України»  № 78 за 18.10.2013 р.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»