Для призначення матеріального забезпечення застрахованим особам на новоствореному підприємстві в місячний строк після його державної реєстрації створюється комісія із соціального страхування або обирається уповноважений із соціального страхування (залежно від кількості працюючих).

Комісія (уповноважений) із соціального страхування виконує свої функції відповідно до Положення про комісію (уповноваженого) із загальнообов’язкового державного соціального страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, яке затверджується правлінням Фонду.

Комісія із соціального страхування підприємства створюється при чисельності застрахованих осіб понад 15 працюючих за наймом. При чисельності на підприємстві застрахованих осіб 15 і менше на загальних зборах працівників обирається уповноважений із соціального страхування підприємства (п. 1.4 Положення про комісію (уповноваженого) підприємства, установи, організації із загальнообов’язкового державного соціального страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, затвердженого постановою ФСС з ТВП від 23.06.2008 р. № 25).

Лист Мінсоцполітики від 22.07.2013 р. № 378/18/99-13

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»