КМДА вирішила задля наповнення місцевого бюджету підняти тарифи на розміщення зовнішньої реклами. Для цього Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради розробив проект розпорядження «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 21.05.2012 № 838».

Як вбачається з аналізу регуляторного впливу, Проект розроблено, зокрема, з метою збільшення доходів до місцевого бюджету та комунальних підприємств, яким пропонується підняти базові тарифи на розміщення рекламних засобів (наприклад, для щита, що стоїть окремо, — з 35 грн на місяць до 46 грн, для конструкції на даху будинку (будівлі), споруди — зі 120 грн до 144 грн).

Проте слід звернути увагу, що супровідні документи до Проекту не містять економічних обґрунтувань щодо збільшення таких базових тарифів.

Разом із тим 24 вересня поточного року Асоціація зовнішньої реклами звернулася до Служби з проханням провести громадські слухання при Держпідприємництві у зв’язку з тим, що прийняття Проекту матиме великий вплив на ринок зовнішньої реклами, а тому такі громадські слухання є вкрай необхідними.

Враховуючи наведене вище, проведено громадське слухання за участі представників бізнесу, Громадської ради при КМДА, Антимонопольного комітету України, на якому обговорено та підтверджено необґрунтованість підвищення таких тарифів.

Прес-служба Держпідприємництва України

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»