Не дивлячись на те, що обов’язкову наявність подорожнього (маршрутного) листа у водія скасовано на рівні законів, все одно окремі нормативно-правові акти й надалі вимагають його наявності.

Тому Держпідприємництва звернулася до Мінінфраструктури, аби те прискорило приведення своїх нормативно-правових актів у відповідність.

Зокрема п. 11.3 Правил перевезення вантажів автотранспортом, затверджених наказом Мінтрансу від 14.10.1997 р. № 363, вказує на те, що дорожній лист вантажного автомобіля є документом, без якого перевезення вантажів не допускається. До того ж сама форма дорожнього листа вантажного автомобіля й надалі лишається чинною відповідно до спільного наказу Мінтрансу та Мінстатистики від 29.12.1995 р. № 488/346. Ще один нормативний акт, який згадує про обов’язкову наявність дорожнього листа, — Перелік документів, необхідних для здійснення перевезення вантажу, затверджений постановою КМУ від 25.02.2009 р. № 207.

Тож сподіваємося, невдовзі всі непорозуміння щодо необхідності наявності подорожнього листа на нормативному рівні приберуть.

Лист Державної служби України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва від 16.08.2013 р. № 7443

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»