Новини публікуються мовою оригіналу

Територіальні органи ДФС у м. Києві на своєму сайті надали відповідь на запитання: хто такий уповноважений (схвалений) експортер та як отримати такий статус?

Уповноважений (схвалений) експортер — підприємство-експортер, юридична особа, зареєстрована в Україні, за винятком митного брокера, яка здійснює постійні відправлення товарів на умовах угод і має право самостійно оформлювати декларацію незалежно від вартості товару.

Відповідно до ст. 23 Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом, ратифікованої Законом України від 16.09.2014 р. № 1678-VII, митні органи після проведення перевірки відповідно до вимог наказу Міністерства фінансів від 07.10.2014 р. № 1013 «Щодо порядку надання та анулювання статусу уповноваженого (схваленого) експортера» можуть надати будь-якому експортерові право складати декларацію-інвойс та експортувати товари з України до країн ЄС без сертифіката форми EUR.1.

Для отримання статусу уповноваженого (схваленого) експортера підприємство-експортер подає до митниці заяву, заповнену за встановленою формою, підписану керівником і завірену печаткою (у разі наявності печатки) підприємства-експортера. Зокрема, до заяви про отримання статусу уповноваженого (схваленого) експортера додаються належним чином завірені копії:

  • зовнішньоекономічного договору (контракту), за яким буде експортовано товар(и) преференційного походження з України;
  • документів про преференційне походження товару(ів) з України, що експортується(ються) на умовах угод;
  • декларації постачальника (виробника) якщо підприємство-експортер не є виробником товару(ів).
Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»