Новини публікуються мовою оригіналу

Міжрегіональне головне управління ДФС — Центральний офіс з обслуговування великих платників у листі від 04.12.2015 р. № 26481/10/28-10-06-11 нагадало: формування податкових витрат відбувається на підставі лише належним чином оформлених документів.

Зокрема, податківці повідомляють: відображення в складі податкових витрат собівартості реалізованих/списаних запасів або витрат на придбання робіт, послуг не можуть бути сформовані на підставі первинних документів, які оформлені неналежним чином, або взагалі загублені.

Пояснюється це тим, що в разі виявлення невідповідності первинного документа вимогам законодавства у сфері бухобліку такі документи з письмовим обґрунтуванням передаються керівнику підприємства, установи. До окремого письмового рішення керівника такі документи не приймаються до виконання. А, відповідно до п. 44.1 ПКУ, платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних таких документів.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»