Новини публікуються мовою оригіналу

У листі від 27.11.2015 р. № 18156/10/26-15-21-04-36 столичні фахівці ДФСУ роз’яснили два питання:

1) чи вважається маркованою підакцизна продукція марками акцизного податку за діючими ставками на момент розливу продукції та ввезена на митну територію України після зміни ставки акцизного податку, при здійсненні доплати акцизного податку на момент увезення зазначеної продукції на митну територію України?

2) чи повинна збігатися дата випуску марки акцизного податку із датою розливу імпортної алкогольної продукції?

Податківці зауважили: придбані марки акцизного податку передаються імпортерами іноземним суб’єктам господарювання для маркування імпортних алкогольних напоїв і тютюнових виробів, що підлягають подальшому ввезенню на митну територію України.

Процес розливу продукції включає, зокрема: розлив у пляшку, або іншу тару, передбачену законодавством, зовнішнє оформлення (наклейка етикетки, контретикетки, кольєретки) та маркування марками акцизного податку, сума акцизного податку на якій повинна відповідати діючій ставці на дату розливу продукції. Зазначене стосується і вин колекційних, які за технологією певний час знаходяться на витримці (у бочках або пляшках), і лише тоді можуть бути розлиті в пляшки іноземним виробником для подальшої реалізації та промарковані акцизними марками.

У разі зміни розміру ставки акцизного податку при ввезенні такої алкогольної продукції передбачено здійснення доплати акцизного податку, про що продавцем акцизних марок робиться відмітка в заявці-розрахунку для отримання марок акцизного податку.

Окрім того, законодавча база, яка регулює маркування алкогольних напоїв, не передбачає, що дата розливу продукції повинна збігатися з датою випуску марки акцизного податку.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»