Платники податків мають право використовувати посилені сертифікати відкритих ключів, отримані в АЦСК ІДД, для укладення договорів в електронній формі з іншими суб'єктами господарювання. Сферою використання посилених сертифікатів АЦСК ІДД є організація електронного документообігу з використанням електронного цифрового підпису, у тому числі подання електронної звітності, здійснення електронного листування, укладення договорів в електронній формі тощо.

Такий висновок випливає з Правил посиленої сертифікації, затверджених наказом Департаменту спеціальних телекомунікаційних систем та захисту інформації СБУ від 13.01.2005 р. № 3. У них визначено, що порядок і процедури обслуговування сертифікатів підписантів, перелік сфер, у яких дозволено використання сертифікатів, та обмеження щодо їх використання встановлюється Регламентом роботи акредитованого центру сертифікації ключів (п. 3 зазначених Правил). Відповідно, АЦСК ІДД здійснює обслуговування посилених сертифікатів відкритих ключів, сформованих для органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій усіх форм власності, фізичних осіб, незалежно від сфери їх використання (п. 3.1 Регламенту Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту державної податкової служби, затвердженого Головою ДПСУ від 07.05.2012 р.).

Прес-служба Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»