Новини публікуються мовою оригіналу

Головне управління ДФС у м. Києві в листі від 20.11.2015 р. № 17816/10/26-15-15-03-11 розглянуло питання щодо включення до складу витрат платника податку на прибуток, якщо акт наданих послуг отримано із запізненням у наступному звітному періоді.

Зокрема, повідомляється: якщо первинні документи, що підтверджують здійснення витрат, які формують собівартість реалізованої продукції (робіт, послуг), складені у звітному періоді, а отримані платником у наступному звітному періоді, такі витрати враховуються шляхом подання уточнюючого розрахунку до раніше поданої ним податкової декларації.

Тобто якщо послуги було надано в одному звітному періоді, а Акт наданих послуг отримано в іншому, покупець вартість придбання таких послуг включає до витрат того звітного періоду, у якому фактично були надані послуги, але тільки тоді, коли отримає акт. Для цього потрібно відкоригувати (виправити помилку) у податковій декларації за такий період, подавши уточнюючий розрахунок.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»