Новини публікуються мовою оригіналу

Мінсоцполітики запровадила можливість оформлення електронної субсидії на сервісі iGov. Система працює в тестовому режимі для Дніпропетровської області, м. Києва, м. Сміли та деяких районів Київської області.

Крок 1

Ви обираєте місто, у якому перебуває Ваше управління соціального захисту населення, та заповнюєте необхідну форму для отримання послуги.

Для заповнення форми Вам знадобляться:

  • Ваші контактні дані (телефон, пошта);
  • Ваша адреса прописки;
  • Інформація про Ваші реквізити на оплату комунальних послуг;
  • відомості про Ваші доходи й доходи людей, які проживають з Вами.

Після заповнення й відправлення заяви Ви отримаєте email про прийняття заяви в роботу.

Крок 2

Співробітники управління соціального захисту населення аналізують відправлену заяву та вирішують відправити її на розрахунок субсидії чи забракувати (у разі недостатньої інформації чи помилок). Ви також отримуєте email на цьому етапі.

Крок 3

Після остаточного опрацювання заяви та винесення вердикту щодо призначення субсидії Ви отримаєте ще один email, у якому буде додатком прикріплене рішення про надання Вам субсидії.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»