Новини публікуються мовою оригіналу

ДФСУ в листі від 04.11.2015 р. № 23526/6/99-99-21-05-15 роз’яснила: максимальні роздрібні ціни (далі — МРЦ) разом із датою їх виробництва наносяться на споживчу упаковку лише тих тютюнових виробів, на які встановлено адвалорні ставки акцизного податку, а саме — на упаковки сигарет без фільтру, цигарки та сигарети з фільтром, які класифікуються за кодами 2402 20 90 10 та 2402 20 90 20 УКТ ЗЕД відповідно.

Водночас контролери поінформували, що на тютюнові вироби, щодо яких не встановлено адвалорну ставку акцизного податку, а встановлено виключно специфічні ставки акцизного податку, не поширюються вимоги щодо подання декларацій про МРЦ, їх нанесення на споживчу упаковку при реалізації через роздрібну торговельну мережу та відповідальність, передбачена положеннями ст. 17 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» від 19.12.1995 р. № 481/95-ВР у частині застосування фінансових санкцій у вигляді штрафів у разі роздрібної торгівлі тютюновими виробами за цінами, вищими від МРЦ, збільшеними на суми акцизного податку.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»