Новини публікуються мовою оригіналу

У листі ДФС від 04.11.2015 р. № 23484/6/99-99-10-03-02-15 повідомляється: органи доходів і зборів можуть укладати договори, що визначають їх взаємовідносини у сфері електронного документообігу, зокрема, визнання електронного цифрового підпису платників податків або посадових осіб платників податків, лише за умови використання ними посилених сертифікатів відкритих ключів.

Про отримання договору про визнання електронних документів (далі — Договір) органом доходів і зборів платнику податків як підтвердження надсилається перша квитанція, підписана ЕЦП органом доходів і зборів.

Після підписання Договору органом доходів і зборів платнику податків надсилається друга квитанція та Договір, підписаний ЕЦП органом доходів і зборів. Відкриті сертифікати ЕЦП платника податків, яким підписано Договір, автоматично імпортуються до бази сертифікатів Інформаційного порталу органів доходів і зборів.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»