Новини публікуються мовою оригіналу

Уряд затвердив Порядок ведення Електронного реєстру апостилів (постанова від 04.11.2015 р. № 890), який повинен запрацювати вже починаючи із 9 листопада. Також Мін’юсту доручено до 15.12.2015 р. наповнення Реєстру відомостями про зразки підписів, відбитків печаток та/або штампів.

Згідно з новим документом:

1) апостиль на офіційних документах проставляється та заповнюється за допомогою програмних засобів Реєстру у формі електронного документа відповідно до зразка, установленого Конвенцією, що скасовує вимогу легалізації іноземних офіційних документів;

2) електронний документ містить візуальне зображення зразка підпису (відцифрований підпис) уповноваженої особи, відповідальної за проставлення апостиля, і скріплюється електронним цифровим підписом такої особи згідно з вимогами законодавства про електронний цифровий підпис;

3) склад, порядок розміщення обов’язкових реквізитів апостиля у формі електронного документа повинні відповідати вимогам законодавства про електронні документи й електронний документообіг;

4) візуальна форма апостиля на папері повинна відображати дані, які він містить, в електронній формі, зокрема, візуальне відображення зразка підпису (відцифрованого підпису) уповноваженої особи, відповідальної за проставлення апостиля.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»