З 1 січня 2014 року передбачено збільшення тарифів на передплату видань на 45%, що відповідає рівню інфляції за період із моменту затвердження тарифів. У свою чергу, вартість передплатного видання для читача зросте лише на 10–15% — за умови незмінної видавничої вартості.

Мотивація такої зміни: діючі тарифи, розраховані на основі фактичних витрат «Укрпошти» 2008 року без урахування рентабельності, введено в дію з 1 січня 2010 року. Вони залишалися незмінними впродовж чотирьох років і є збитковими для «Укрпошти». Водночас за ці чотири роки значно подорожчало пальне, неодноразово підвищувалася мінімальна заробітна плата й постійно зростали витрати на виробництво.

Нині державні підприємства УДППЗ «Укрпошта» і ДП «Преса» повністю готові до передплатної кампанії на 2014 рік. З огляду на зміну тарифів, підприємства зв’язку в робочому порядку відпрацьовуватимуть із кожною редакцією (видавництвом) питання зміни видавничої вартості для включення до Каталогу видань України, якщо це необхідно, і розпочнуть передплату найближчими днями.

Нагадаємо: наразі в пунктах передплати відсутні Каталоги видань України для передплати на 2014 рік.

 

За матеріалами офіційного сайту УДППЗ "Укрпошта"

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»