Новини публікуються мовою оригіналу
ГУ ДФС у Вінницькій області поінформувало: із 16 жовтня 2015 року (у зв’язку з набранням чинності наказом Мінфіну від 31.08.2015 р. № 747) зазнало змін, зокрема, Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, затверджене наказом Мінфіну від 14.11.2014 р. № 1130.
Так, із 5 до 3 робочих днів зменшився строк щодо:
- надання податковою інспекцією письмової пропозиції платнику щодо подання ним нової заяви про реєстрацію у випадку наявності підстав неприйняття попередньої;
- надання податковою інспекцією за запитом платника ПДВ в електронній формі даних із Реєстру платників ПДВ, що оприлюднюється на єдиному державному реєстраційному веб-порталі юридичних осіб і фізичних осіб — підприємців й офіційному веб-сайті ДФСУ;
- унесення податковою інспекцією до реєстру суб'єктів спеціального режиму оподаткування запису про реєстрацію сільськогосподарського підприємства платником ПДВ.
Окрім того, до Витягу з реєстру платників ПДВ за формою № 2-ВР відтепер включатимуться реквізити рахунка (рахунків) у системі електронного адміністрування податку на додану вартість.
Також дещо змінено процедуру надання витягів і довідок із Реєстру платників ПДВ й установлено, що платник ПДВ або представник платника може отримати витяг у контролюючому органі в будь-який час до дати анулювання реєстрації, або виникнення змін у даних про платника ПДВ, або зміни контролюючого органу, які зазначаються у витягу.