Фізичні особи — підприємці, які перебувають на спрощеній системі оподаткування, повинні мати первинні документи, що підтверджують придбання товарів для реалізації. До таких документів, зокрема, належать: накладна на товар і виписка з банку, квитанції про оплату, чек або інший документ, що підтверджує оплату товарів, робіт, послуг. На основі таких документів заповнюються Книги обліку доходів та витрат, складається податкова звітність.

Разом із тим первинні документи повинні зберігатися не менше ніж три роки з дня подання підприємцем податкової декларації платника єдиного податку. Це питання врегульовано ст. 44 Податкового кодексу України.

Прес-служба Головного управління Міндоходів
у Дніпропетровській області

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»