Новини публікуються мовою оригіналу

Кабінет Міністрів України вніс зміни до Порядку застосування електронного цифрового підпису органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності, затвердженого урядовою постановою від 28.10.2004 р. № 1452.

Серед іншого, зокрема, уточнено, що  у разі коли генерація особистого та відкритого ключів здійснена підписувачем безпосередньо в установі, засвідчення чинності відкритого ключа може бути здійснено лише в одному акредитованому центрі сертифікації ключів.

Крім того, перелічено підстави для блокування та/або скасування посиленого сертифіката відкритого ключа підписувача, якими є:

  • звільнення з посади;
  • переведення на іншу посаду;
  • відсторонення від виконання повноважень за посадою;
  • смерть працівника;
  • набрання законної сили рішенням суду про оголошення працівника померлим, визнання безвісно відсутнім, недієздатним, обмеження його цивільної дієздатності;
  • подання заяви на блокування та/або скасування сертифіката у зв’язку з підтвердженням факту компрометації особистого ключа.

 Відповідні зміни внесені постановою Кабміну від 08.09.2015 р. № 675.

 

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»