Відповідний проект Закону вже зареєстровано в Верховній раді.

Так, законопроектом пропонується внесення змін до Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», згідно з якими передбачається ввести:

  • терміни «інформаційний еквайєр», «персоналізація реєстратора розрахункових операцій»;
  • норму, яка передбачає звільнення від відповідальності суб’єктів підприємницької діяльності за незабезпечення формування або за неподання контрольних стрічок до органів доходів і зборів в електронній формі у разі, якщо це порушення відбулося не з їх вини.

Окрім цього, проектом Закону передбачається, що в разі виходу з ладу реєстратора розрахункових операцій та/або модемів, призначених для передачі копій, сформованих реєстратором розрахункових операцій, і фіскальних звітних чеків в електронній формі по дротових або бездротових каналах зв’язку, Центри сервісного обслуговування зобов’язані забезпечувати відновлення їх роботи протягом 72 годин.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»