Новини публікуються мовою оригіналу
У Кабміні постановою від 08.09.2015 р. № 693 затвердили Порядок надання державними органами, державними реєстраторами на запит суб’єкта первинного фінансового моніторингу інформації про клієнта (далі — Порядок), котрим визначено механізм надання інформації, яка стосується ідентифікації та/або необхідна для вивчення клієнта, уточнення інформації про нього чи проведення поглибленої перевірки клієнта.
На запит суб’єкта інформацію про клієнта надають:
- державні органи — Мін’юст, ДФС, ДМС і відділи державної реєстрації актів цивільного стану;
- державні реєстратори.
Запит надсилається суб’єктом за місцезнаходженням відповідного держоргану, державному реєстратору в письмовій формі, підписується керівником суб’єкта чи особою, яка його заміщує, і скріплюється печаткою (за наявності) суб’єкта.
Запит може надсилатися також в електронній формі. Формат електронної взаємодії та форма надання інформації визначаються державними органами відповідно до вимог законодавства щодо захисту інформації з обмеженим доступом. У запиті зазначаються підстави для надання державними органами, державними реєстраторами інформації про клієнта, її перелік і мета використання такої інформації.