Мінінфраструктури задля оновлення міського громадського транспорту —  трамваїв, тролейбусів та автобусів — комунальними підприємствами, а також закупівлі нових автобусів приватними підприємцями розробляє механізм пільгового кредитування для вітчизняних автоперевізників.

Так, планується, що держава компенсуватиме частину відсотків по кредиту, наданому банком перевізнику для закупівлі автобусів. «За цієї схемою підприємства надають визначений пакет документів до Мінінфраструктури, далі Робоча група Міністерства їх розглядає, формує перелік майбутніх учасників програми оновлення автобусного парку, який надсилає до Міністерства фінансів, яке й укладатиме договори про здешевлення кредитів за рахунок часткового покриття відсотків бюджетними коштами», — пояснив директор Департаменту автомобільного транспорту Мінінфраструктури Дмитро Петухов, додавши, що відсоток компенсацій ще обговорюватиметься.

До перевізників, які захочуть брати участь в оновленні парку під державні гарантії, висуватимуться певні вимоги. Серед основних, на яких наполягає Мінінфраструктури, — наявність не менше ніж 10 автобусів, власної виробничої бази та своїх маршрутів. Перевізникам пропонується купувати автобуси великої пасажиромісткості, із довжиною кузова не менше 8,8 м, а також із урахуванням безбар’єрного доступу для осіб із обмеженими фізичними можливостями. Тобто в програмі оновлення рухомого складу братимуть участь достатньо потужні автотранспортні підприємства.

За інформацією офіційного веб-сайту Мінінфраструктури України

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»