Новини публікуються мовою оригіналу

Цілодобово телефонна лінія фіскальної служби «Пульс» приймає дзвінки від платників податків, які звертаються не тільки з повідомленнями про неправомірні дії чи бездіяльність працівників фіскальних органів, але й отримують відповіді на суперечливі запитання, що постають у сфері адміністрування податків і під час здійснення митного контролю й митного оформлення.

Майже 50% звернень столичних суб’єктів господарювання та громадян за січень–липень 2015 року стосувалися проблем, які виникають під час подання звітності та реєстрації податкових накладних (572 звернення). Стосовно організації роботи столичного управління ДФС і його територіальних підрозділів на «Пульс» поступило 407 звернень.   

Також залишаються актуальними запитання щодо системи електронного адміністрування ПДВ — 72 звернення та стосовно реєстрації платником ПДВ — 55 звернень. Щодо роботи ЦОП і перевірок СГД на «Пульс» за 7 місяців поточного року надійшло 74 звернення.

Найбільшу кількість звернень за січень–липень поточного року опрацьовано податковими інспекціями Голосіївського (204 звернення), Печерського та Шевченківського (по 194 звернення), а також Солом’янського (165 звернень) районів міста Києва.   

Антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби України «Пульс» є ефективним механізмом взаємодії з платниками податків, який сприяє поліпшенню ведення бізнесу.

Головне управління ДФС у м. Києві

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»