Новини публікуються мовою оригіналу

Мінекономрозвитку в роз’ясненні від 17.08.2015 р. № 3302-05/27138-03 зазначило, хто здійснює зберігання та надання документів щодо здійснення державних закупівель.

Замовники (генеральні замовники) при затвердженні положень про комітети з конкурсних торгів використовують Типове положення про комітет з конкурсних торгів, затверджене наказом Мінекономіки від 26.07.2010 р. № 916 (далі — Типове положення). Згідно з його п. 4 р. 2, голова комітету конкурсних торгів призначає заступника (заступників) голови, відповідального секретаря із числа членів комітету та визначає функції кожного члена комітету.

Таким чином, забезпечення відповідно до вимог законодавства зберігання документів щодо здійснення закупівель, а також надання особам, які звернулися із відповідним запитом, документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації) і зміни до неї (за наявності) належить до обов’язків секретаря комітету згідно з п.п. 4 та 5 р. 4 Типового положення.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»