Новини публікуються мовою оригіналу

За результатами роботи в січні–липні 2015 року до фіскального відомства столиці та його територіальних органів надійшло 508 письмових звернень громадян, що на 256 звернень менше, ніж за відповідний період 2014 року (764). Із них 500 заяв і 8 скарг, пропозицій немає.

Громадяни у своїх письмових зверненнях порушували питання щодо:

  • загальнодержавних податків — 61 звернення;
  • інформування про ухилення від сплати податків — 180 звернень;
  • контрольно-перевірочної роботи — 180 звернень;
  • ліцензування певних видів господарської діяльності — 1 звернення;
  • місцевих податків — 11 звернень;
  • оподаткування доходів підприємницької діяльності — 1 звернення;
  • реєстрації й обліку платників податків — 16 звернень;
  • реєстраційних номерів облікових карток платників податків — 18 звернень;
  • реструктуризації податкового боргу — 14 звернення;
  • єдиного соціального внеску — 16 звернень;
  • виконання судових рішень — 13 звернень;
  • праці та заробітної плати — 1 звернення;
  • забезпечення дотримання законності й охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян — 5 звернень;
  • діяльності центральних органів виконавчої влади — 3 звернення.

Усі звернення, які поступили до столичних органів ДФС, розглянуті, опрацьовані та на них надані відповіді згідно із чинним законодавством.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»