Новини публікуються мовою оригіналу

Мінекономрозвитку розмістило на своєму сайті проект Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо спрощення ведення кадрової роботи платниками податків)».

Основі його новації, зокрема, такі:

1. Відміна обов’язку надавати трудову книжку при укладанні трудового договору. Замість цього пропонується просто подавати заяву про прийняття на основне місце роботи чи на роботу за сумісництвом.

2. Громадяни матимуть право подати роботодавцю інформацію (резюме) про отримання спеціальних знань, досвід роботи за професією (посадою), наявність і застосування професійних навичок, виконувані роботи (надані послуги) у довільній формі, а також характеристики, рекомендації й інші документи, що характеризують попередню роботу. Громадянин відповідно до закону несе відповідальність за достовірність наданої інформації.

3. Облік трудової діяльності працівника здійснюватиметься в електронній формі в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. Реєстр застрахованих осіб міститиме інформацію про унікальний номер електронної персональної облікової картки застрахованої особи, посаду, інформацію про основне місце роботи, період трудових відносин, суму періодів страхового стажу, відомості про трудові відносини.

4. За період до 2004 року наявність трудового стажу може підтверджуватися трудовою книжкою. Порядок підтвердження наявного трудового стажу в разі відсутності трудової книжки чи відповідних записів у ній установлюватиметься КМУ.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»