Принаймні саме так можна розцінити кроки, озвучені представниками компанії. Судіть самі: спочатку з’являються повідомлення про те, що власників аккаунтів  моніторитимуть за фотографіями з їхнього профілю. Це робитиметься для того, аби краще дізнаватися та прогнозувати споживичі уподобання користувачів соціальної мережі. Звісно ж, для того, аби заробляти гроші на передаванні такої інформації для цілей реклами. Менеджери соціальної мережі стверджують, що розпізнавання людини на фото зробить продукти компанії кращими, а розробники запевняють, що буде можливість відключити цю функцію на сторінці налаштувань.

Водночас Facebook планує восени отримати частку з телевізійних бюджетів рекламодавців. Тому планується розміщення на сторінках коротких відеороликів. Вони автоматично відтворюватимуться на мобільних пристроях і настільних комп’ютерах, але без звуку, якщо користувачі не будуть на них наводитися або взаємодіяти з ними. Користувачі бачитимуть кілька 15-секундних відеооголошень від одного рекламодавця щодня.
Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»