Принаймні саме так можна розцінити кроки, озвучені представниками компанії. Судіть самі: спочатку з’являються повідомлення про те, що власників аккаунтів моніторитимуть за фотографіями з їхнього профілю. Це робитиметься для того, аби краще дізнаватися та прогнозувати споживичі уподобання користувачів соціальної мережі. Звісно ж, для того, аби заробляти гроші на передаванні такої інформації для цілей реклами. Менеджери соціальної мережі стверджують, що розпізнавання людини на фото зробить продукти компанії кращими, а розробники запевняють, що буде можливість відключити цю функцію на сторінці налаштувань.
Новини
Актуально: Податковий розрахунокКарантин
Особистий асистент Замовити запит
Як Facebook планує збільшити заробітки на своїй аудиторії
Новости партнеров
Користуватися сервісом "Інтерактивна бухгалтерія" так само просто, як дізнаватися прогноз погоди!
вологість: тиск: вітер: | вологість: тиск: вітер: | вологість: тиск: вітер: | вологість: тиск: вітер: | вологість: тиск: вітер: |