Виробникам і продавцям (постачальникам) заборонять розповсюджувати безкоштовні або за зниженими цінами дитячі суміші початкові, їх зразки або інші подарунки з метою їх реклами, крім прямого або опосередкованого розповсюдження через працівників і спеціалістів у галузі охорони здоров’я.

Таку вимогу містять Гігієнічні вимоги до продуктів дитячого харчування, параметри безпечності та окремі показники їх якості, затверджені наказом Міністерства охорони здоров’я України від 06.08.2013 р. № 696 (далі — Гігієнічні умови). Гігієнічні умови набирають чинності через два роки з дня їх офіційного опублікування.

Окрім того, Гігієнічні умови передбачають, що реклама дитячих сумішей початкових може розміщуватися виключно в публікаціях, присвячених догляду за дітьми грудного віку, а також у наукових виданнях (публікаціях). Така реклама може містити тільки спеціальну науково підтверджену інформацію, яка не повинна передбачати чи створювати переконання, що штучне вигодовування є рівноцінним або має переваги щодо грудного вигодовування.

Наказ МОЗ «Про затвердження Гігієнічних вимог до продуктів дитячого харчування, параметрів безпечності та окремих показників їх якості» від 06.08.2013 р. № 696

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»