Новини публікуються мовою оригіналу

Державна казначейська служба на своєму веб-сайті перелічила переваги для клієнтів у витратах на систему дистанційного обслуговування клієнтів через ПТК «Клієнт Казначейства — Казначейство»:

  • Державна казначейська служба України надає послуги по генерації ключів електронного цифрового підпису безкоштовно;
  • використання клієнтами системи дистанційного обслуговування клієнтів через ПТК «Клієнт Казначейства — Казначейство» не потребує абонплати, тобто є безкоштовним;
  • первинне підключення клієнтів до системи дистанційного обслуговування клієнтів через ПТК «Клієнт Казначейства — Казначейство» безкоштовне;
  • підтримка клієнтів щодо використання системи дистанційного обслуговування клієнтів через ПТК «Клієнт Казначейства — Казначейство» безкоштовна.

Вимоги щодо використання захищених носіїв ключової інформації (НКІ) покладені Комплексною системою захисту інформації (КСЗІ) на систему дистанційного обслуговування.

Витрати на НКІ є разові та здійснюються за рахунок коштів клієнтів.

Державна казначейська служба України повідомляє: успішно завершено тестування використання в системі дистанційного обслуговування клієнтів через ПТК «Клієнт Казначейства — Казначейство» надійного засобу НКІ SecureCard, що дозволяє значно зменшити витрати клієнтів на придбання захищених НКІ у випадку роботи декількох користувачів на одній робочій станції в порівнянні із використанням засобів НКІ SecureToken.

Окупність придбаних НКІ навіть за умови невеликих кошторисних призначень бюджетних установ становить шість місяців у зв’язку з економією витрат на відрядження, папір, витратні матеріали тощо.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»