Новини публікуються мовою оригіналу

Податківці в підкатегорії 301.01 Інформаційно-довідкового ресурсу «ЗІР» надали відповідь на запитання: чи може роботодавець надіслати поштою повідомлення про прийняття працівника на роботу?

Відповідно до норм постанови КМУ «Про порядок повідомлення Державній фіскальній службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу» від 17.06.2015 р. № 413 (даліПостанова № 413), повідомлення про прийняття працівника на роботу подається роботодавцем до територіальних органів ДФС за місцем обліку їх як платника ЄСВ за формою згідно із додатком до Постанови № 413 до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором одним із таких способів:

  • засобами електронного зв’язку із використанням електронного цифрового підпису відповідальних осіб відповідно до вимог законодавства у сфері електронного документообігу й електронного підпису;
  • на паперових носіях разом із копією в електронній формі;
  • на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більш ніж із п’ятьма особами.

Водночас податківці наголошують: Постанова № 413 не містить посилання на норми подання страхувальником повідомлення про прийняття працівника на роботу поштою.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»