Новини публікуються мовою оригіналу

Мінфін у листі 24.06.2015 р. № 31-09010-09-8/21023 констатує: Уряду доручено розробити й затвердити у 2015 році особливий порядок проведення індексації грошових доходів населення в межах фінансових ресурсів бюджетів усіх рівнів, бюджету Пенсійного фонду України та бюджетів інших фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування на поточний рік і за результатами 1 півріччя 2015 року. Також з урахуванням економічної ситуації доручено затвердити порядок проведення індексації зарплати, грошового забезпечення, пенсійних і соціальних виплат.

Наразі Мінсоцполітики розробляє проект відповідної постанови КМУ.

Водночас Мінфін стверджує: проведення в поточному році індексації грошових доходів населення має здійснюватися після прийняття Урядом указаної постанови. І пояснює це тим, що в разі проведення індексації без урахування наявного фінансового ресурсу в 2 півріччі поточного року виникне заборгованість із виплати зарплати, грошового забезпечення, пенсійний і соціальних виплат.

Цю позицію Мінфіну прокоментовано в матеріалі «Мінфін проти проведення індексації зарплати, пенсійних і соціальних виплат».

Разом із тим хотілося б дізнатися: чому Уряд і Мінфін диктує умови й бюджетним установам, що утримуються з місцевих бюджетів?

Адже принцип самостійності бюджетів згідно із БКУ ніхто не відміняв. Самостійність місцевих бюджетів гарантується власними й закріпленими за ними на стабільній основі законом загальнодержавними доходами, а також правом самостійно визначати напрями використання коштів місцевих бюджетів відповідно до закону. Тож чому місцеві бюджети за наявності фінансового ресурсу не можуть його спрямувати на індексації зарплат бюджетним установам, що утримуються з місцевих бюджетів?..

 

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»