Новини публікуються мовою оригіналу

Мінфін зазначив (лист від 11.02.2015 р. № 31-11420-08-10/4254), що під час передання транспортного засобу необхідно дотримуватись усіх правил оформлення первинних документів, наприклад, акт приймання-передачі повинен містити реквізити, передбачені законодавством.

Загалом первинні та зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов'язкові реквізити: назву документа (форми), дату й місце складання, назву підприємства, від імені якого складено документ, зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції, посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції та правильність її оформлення, особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.

І наостанок: право власності на транспортний засіб не переходить від бюджетної установи, підстав для списання його з балансу немає.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»