Новини публікуються мовою оригіналу

Роз’яснення щодо застосування системи електронного адміністрування ПДВ наведені в листі ДФС України від 19.01.2015 р. № 1403/7/99-99-19-03-01-17

ДПІ в Голосіївському районі ГУ ДФС у м. Києві повідомляє, що протягом дії системи електронного адміністрування ПДВ у тестовому режимі платники податку самостійно зараховували на електронні рахунки кошти із власних поточних рахунків у сумах, необхідних для сплати до бюджету узгоджених податкових зобов'язань із цього податку, задекларованих ними в податковій звітності із ПДВ. 

Відтепер система електронного адміністрування ПДВ діє на постійній основі й для реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) платник податку повинен мати достатню суму податкового кредиту, підтверджену зареєстрованими в ЄРПН «вхідними» податковими накладними, сплатою ПДВ при імпорті товарів і (за недостатності таких сум) коштами на його рахунку в системі електронного адміністрування ПДВ. 

Із 1 липня 2015 року на рахунки в системі електронного адміністрування ПДВ платники податку зараховують кошти в сумах, необхідних для збільшення розміру суми, що надає право для реєстрації в ЄРПН податкових накладних/розрахунків коригування. 

Поповнення електронного рахунка платника ПДВ за рахунок інших джерел, наприклад, із поточних рахунків інших осіб, не передбачено. 

ДПІ у Голосіївському районі ГУ ДФС у м. Києві

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»