Раніше ми повідомляли про проект постанови, яким постачальників електроенергії хочуть змусити створювати call-центри. Наразі ця постанова затверджена та готується до опублікування 03.09.2013 р. у «Офіційному віснику України» № 65. Тобто за умови опублікування вона набере чинності саме з 03.09.2013 р.

Відповідно до постанови, суб’єкти господарювання, які провадять господарську діяльність з постачання електричної енергії за регульованим тарифом, кількість споживачів яких перевищує 100000, повинні забезпечити прийняття організаційно-розпорядчих документів щодо створення (удосконалення) call-центрів протягом 2 місяців із дня набрання чинності цією постановою.

Упродовж 6 місяців із дня набрання чинності цією постановою call-центри мають, зокрема, надавати інформацію щодо тарифів, інформувати про заборгованість конкретних споживачів, приймати скарги та пропозиції, здійснювати прийом інформації щодо показань приладів обліку.

Протягом 18 місяців із дня набрання чинності цією постановою call-центри мають виконувати й інші послуги, передбачені постановою, серед них: надавати актуальну інформацію щодо рахунку абонента, сповіщати абонентів про аварію чи заплановані перерви в електропостачанні та приблизний час відновлення електропостачання.

 

Постанова НКРЕ «Щодо забезпечення функціонування кол-центрів суб’єктами господарювання, які здійснюють господарську діяльність з постачання електричної енергії за регульованим тарифом» від 08.08.2013 р. № 1070.

Набирає чинності з дня офіційного опублікування.|
Готується до публікації в «Офіційному віснику України» № 65 за 03.09.2013 р.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»