Новини публікуються мовою оригіналу

Якщо на новоствореному підприємстві із чисельністю найманих працівників понад 15 осіб протягом місяця виникає потреба в призначенні матеріального забезпечення, то необхідно або терміново створити комісію із соціального страхування, або призначити вповноваженого, яким може бути керівник підприємства, котрий фактично бере на себе обов'язки вповноваженого із соціального страхування. Такий уповноважений виконуватиме покладені на нього обов'язки до моменту створення комісії із соціального страхування, оскільки зобов'язання підприємства щодо створення такої комісії лишаються невиконаними.

Такого висновку доходить ФСС із ТВП у листі від 09.04.2014 р. № 5.1-31-774.

За роз’ясненнями ФСС із ТВП: якщо на новоствореному підприємстві протягом місяця не призначено ні вповноваженого, ні комісію із соціального страхування, то керівник підприємства несе за це відповідальність і фактично бере на себе обов'язки вповноваженого із соціального страхування, оскільки питання трудових відносин належить до компетенції керівництва підприємства.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»