Новини публікуються мовою оригіналу

ДФС у підкатегорії 101.19 «ЗІР» відповіла на запитання: як до зведеної податкової накладної, що надається отримувачу (покупцю) товарів/послуг, додається реєстр товаро-транспортних накладних чи інших відповідних супровідних документів, згідно з якими здійснено постачання товарів/послуг?

Податківці зазначили, що продавець передає покупцю зведену податкову накладну у спосіб, передбачений домовленістю між ними, зокрема:

  • за допомогою засобів інформаційних, телекомунікаційних, інформаційно-телекомунікаційних систем;
  • шляхом відправлення електронних носіїв, на яких записано цей документ.

Водночас обов’язкове додання реєстрів ТТН чи інших супровідних документів, відповідно до яких здійснено постачання товарів/послуг, виключно в електронному вигляді не передбачене. Тому, у разі якщо платники ПДВ не реалізували технічної можливості  подання/отримання  зазначених документів в електронній формі разом зі зведеною податковою, їх надають отримувачу товарів/послуг на паперових носіях.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»