Новини публікуються мовою оригіналу

ДПІ у Київському районі м. Одеси ГУ ДФС в Одеській області повідомляє, що відповідно до вимог, визначених наказами Міністерства фінансів України від 02.02.2015 р. № 21 «Про затвердження Змін до Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість» та № 22 «Про затвердження Змін до порядку обліку платників податків і зборів», до наказу Міністерства фінансів України  від 14.11.2014 р.  № 1130 «Про затвердження Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість» унесено зміни, якими передбачено, що анулювання реєстрації за ініціативою платника ПДВ може бути здійснене на підставах, визначених у пп.пп. «а»–«з» п. 184.1 ст. 184 р. V Податкового кодексу України.

Зокрема, для анулювання реєстрації платник ПДВ подає до контролюючого органу за місцем перебування на обліку заяву про анулювання реєстрації платника ПДВ за формою № 3-ПДВ. Таку заяву платники ПДВ, які уклали з відповідним контролюючим органом договір про визнання електронних документів, можуть подати засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням умови стосовно реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.

Отже, платники податку на додану вартість отримали можливість анулювати свою реєстрацію в якості платника ПДВ за допомогою електронного документообігу з органами фіскальної служби при умові укладення з відповідним контролюючим органом договору про визнання електронних документів.

Сектор комунікацій ДПІ у Київському районі м. Одеси
Головного управління ДФС в Одеській області

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»