Новини публікуються мовою оригіналу

Нарешті підготовлено проект постанови КМУ «Про порядок повідомлення Державній фіскальній службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу». Про це інформує сайт Мінсоцполітики.

Передбачається, що повідомлення про прийняття працівника на роботу подається власником підприємства, установи, організації або вповноваженим ним органом (особою) чи фізичною особою до територіальних органів Державної фіскальної служби за місцем обліку їх як платника ЄСВ за встановленою формою до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором одним із таких способів:

  • засобами електронного зв’язку з використанням електронного цифрового підпису відповідальних осіб відповідно до вимог законодавства у сфері електронного документообігу й електронного підпису;
  • на паперових носіях, разом із копією в електронній формі;
  • на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більше ніж із п’ятьма особами.

Повідомлення про прийняття працівника на роботу буде виглядати таким чином.

Цікаво, що ДФС хоче, аби роботодавці вказували категорію осіб: 1 — наймані працівники із трудовою книжкою; 2 — наймані працівники без трудової книжки. Схоже, що будуть відслідковувати сумісників.

Проте, поки цей проект ще не затверджений, залишається попередня вимога ДФС стосовно того, що до його появи функцію такого «повідомлення» виконуватиме заповнена таблиця 5 додатка 4 до Звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом  Міндоходів України від 09.09.2013 р. № 454. Вона подається в складі обов’язкової звітності за календарний місяць до органів ДФС за основним місцем обліку платника із зазначенням трудових відносин із прийнятими працівниками.

 
Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»