Розробником проекту постанови «Щодо забезпечення функціонування кол-центрів суб’єктами господарювання, які здійснюють господарську діяльність з постачання електричної енергії за регульованим тарифом» є Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики.

Проектом передбачається, що до функцій call-центрів буде віднесено:

  • надання інформаційних послуг абонентам шляхом обробки їх звернень, що надходять через засоби телекомунікацій;
  • проведення опитувань абонентів (за участю оператора або в автоматичному режимі),
  • збір і формування статистичних даних щодо звернень абонентів для подальшої їх обробки аналітичними системами.

Варто зазначити, що загальними вимогами до call-центрів є цілодобовий режим роботи, безоплатне надання послуг абонентам, ведення електронної бази даних звернень абонентів, забезпечення захисту інформації та персональних даних відповідно до вимог законодавства й інші.

Фахівці call-центрів сповіщатимуть абонентів про заплановані перерви або аварію та приблизний час відновлення електропостачання, враховуючи місцезнаходження абонентів, а також інформуватимуть про стан заборгованості із зазначенням суми боргу та кінцевого терміну його сплати.

Ці вимоги будуть обов’язковими для виконання суб’єктами господарювання, які здійснюють господарську діяльність з постачання електричної енергії за регульованим тарифом, кількість споживачів яких перевищує 100 тис.

 

Прес-служба Держпідприємництва України

 

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»